کشت گندم در سطح ۶ میلیون هکتار/ تغییر اندازه الک خرید تضمینی


: 2202

تغییر اندازه الک خرید تضمینی

مجری طرح گندم با بیان اینکه انداره الک های خرید تضمینی گندم از ۲*۲ میلیمتر به ۲*۱.۷ میلیمتر تغییر یافته است.گفت: از آغاز سال زراعی جاری تاکنون، در سطح نزدیک به ۶ میلیون هکتار از اراضی کشاورزی، گندم کشت شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، هفتاد و سومین جلسه کمیته فنی گندم با حضور اسفندیاری پور مشاور وزیر و مجری طرح گندم، نماینده سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، نمایندگان موسسات تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر، تحقیقات کشاورزی دیم کشور، تحقیقات ثبت و گواهی بذر و نهال، دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان بذر اصلاح شده، رئیس بنیاد ملی توانمندسازی گندمکاران ایران و معاونین بهبود تولیدات گیاهی، مدیران زراعت، کارشناسان مسئول کنترل گواهی بذر و نهال و روسای هیئت اجرایی ملی گندمکاران سازمان های جهاد کشاورزی کلیه استانها به صورت ویدئو کنفرانس در محل سالن جلسات شهیدان نعمتی جم برگزار شد.

در این جلسه، مجری طرح گندم در خصوص آخرین وضعیت سطح زیرکشت گندم اظهار کرد: از آغاز سال زراعی جاری تاکنون، در سطح حدود یک میلیون 940 هزار هکتار گندم آبی و 4 میلیون و 30 هزار هکتار گندم دیم و در مجموع در سطح 5 میلیون و 968 هزار و 871 از اراضی کشاورزی کشور، گندم کشت شده است.

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز، چهار راه پیرنیا ، مجتمع گلستان، طبقه چهارم، شرکت مهرآباد داریس فارس

موبایل: 09173024066، 09173878783   

تلفکس: 07137320200

​ایمیل:info@mehrabaddf.com

در یک نگاه

شرکت مهرآباد داریس فارس فعالیت خود را از سال 1389(1389/11/29) در شیراز  با عرضه مجموعه ایی کامل و متنوع از پیشرفته ترین و موثرترین علف کش ها، قارچ کش ها، حشره کش ها و انواع کود و بذر به کشاورزان و همکاران عزیز در جهت افزایش میزان و کیفیت محصولات کشاورزی فعالیت خود را شروع کرد.

سبد کامل و متنوع محصولات حفاظت گیاهان و تغذیه با مبنای تعهد به کشاورزان و همکاران و توسعه کشاورزی پایدار و حفظ محیط زیست و ارتقای سلامت و کیفیت زندگی از اهداف ما  می باشد.

همچنین تیم متخصص و با تجربه فنی گیاه پزشکی و تغذیه  این شرکت به منظور هدفمند کردن مصرف نهادههای کشاورزی و کسب بهترین نتیجه همیشه در خدمت جامعه کشاورزی و مشتریان عزیز است.